Açık pembe bir kanamam oldu şuan lavaboya gidince fark ettim önce kahverengi oldu sonra pembemsi oldu 3 aylık hamileyim sizce normal mi ilk hamileliğim çok korkuyorum bundan 3 hafta önce yine kahverengi akıntıdan dolayı gittim birşey yok dedi sadece ilaç verdi