glnr_21 Brck0303 devlet ücretsiz yapıyor ama özel bana da yazdı iğne olmadım ben devletteki doktor ilk hamilelikte kanama yoksa olmayabilirsin dedi zaten doğumda yapacaklar
Brck0303 glnr_21 baştan beri ara ara lekelenme oluyor tansiyon yüksekliği falanda oldu özelde takipliyim bnde devlette olmak istiyorum ama devlet doktoru kabul etmezse diye de düşünüyorum ne desem kabul eder bilmiyorum
Nisa04 Brck0303 sizin bişey demenize gerek yokki muayene olmaya gidince kan uyuşmazlığı var dediğinizde direk kan istiyor sonuçtan sonrada iğneyi yaptiriyor