Tosbikanne Merhaba 7 haftalık hamileyim ve migdem son bi kaç gündür daha cok yaniyo neler yapmam lazım
Emlyjamss Tosbikanne gaviscon şurup rennie ve talcid tablet kurtaricin olucak canım doktorundan iste hamiellerin kullandigi ilaçlar bunlar gaviscon bunun için var zaten. 7. Aydan sonra gavisconla ask yasicaksiniz adeta
Esraakdmr Bende 22+6 haftalığım, hala mide ağrılarım geçmedi rahatlatacak birşey biliyorsanız lütfen paylaşın, ciddi anlamda perişan ediyor beni