Ovgusss merhabalar canım 37. Haftamda bebek arabası almış birisi olarak şunu söyleyebilirim. Ben hafif kullanışlı ama puseti de içinde olan bir bebek arabası istiyordum. Lakin pusetlilerin çoğu, Travel sistem olan o ağır hantal arabalar maalesef neyse derin araştırmalar sonucunda geçen hafta Chicconun duo kwik one travel sistem arabasını aldım. Lakin travel dediğine bakmayın dediğim gibi puset içinde olduğu için öyle diyor. Hem kullanımı hem açılıp kapanması tek tuşla bebeği içinden kolay alıp bırakması üzerinde puseti yerleştiriyorsun tak çık yani he ama bu benim beklentimi karşılıyor sen ne istiyorsan ? Belki puset almayacaksın o zaman kesinlikle kabin boylara bakmanı tavsiye ederim. Birde aynı model Joie de var onlara da bak istersen bu arada ben geçen hafta 5.500 aldım. Bilgin olsun