Bebis12929e ben gittim beni de aradılar sürekli, sağlık bakanlığı takibi için gitmeniz gerekiyor zaten elinizde yapılmış tahlilleriniz varsa sisteme işleniyor sizin ve bebeğinizin aşıları takip ediliyor herhangi bir problemde randevusuz gidebiliyorsunuz ben geçen hafta doktorumun istediği tahlili yaptırdım mesela aile hekimi ve hemşireler çok yardımcı oldular