tucemsi ben ilk ovulasyon testiyle öğrendim gebe olduğumu daha doğrusu evde gebelik testi yoktu, ovulasyon testiyle bir deneyeyim dedim öyle rastgeleydi 😄 çünkü adetim 1 hafta gecikmişti, iki çizgi de kopkoyu çıkınca hemen gebelik testi aldım onda da çift çıktı. bazen adete yakın böyle sonuç verebiliyor. Adetiniz gecikince testi tekrarlayın inşallah bebiş haberi alırsınız 🧡