Pearlyy şeyimden çocuk çıkarmaya çalışmak, bunu yaparken ortalığa kaka yapacak olma ihtimalim, ve çığlıklar içinde kalarak dünyaya bir canlı getirmeye çalışmak bence çok daha acı verici. Ben de hanileyim üstelik doktor kızıyım. Bütün ailem de doktor. Bizde hiç kimse normal doğum yapmadı, ben de yapmayacağım. Annelere Hiç ama hiçbir zararı da olmadı, neden bu kadar korkuluyor sezaryenden anlamıyorum. Çocuk doktoru halam ve kadın doğum uzmanı olan kuzenim bile normal doğum yapmadı. Bu neden kadınlara kendini eksik veya kötü hissettiriyor, neden sezaryen yapan kadınlar kendilerini bu kadar hor görüyorlar anlamış değilim. Fıstık gibi bir yöntem.