Kızlar 10+0 ama dayanılmaz mide yanmam var son 3 haftadır böyle anlatamam size doktorum gaviscon verdi günde 4 kere içebilirsin 1 tane de soda dedi ama asla geçmiyor uyuyamıyorum yatamıyorum süt gaz yapıyor zaten kabızlık yaşıyorum en başından beri ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı 😢