Minikmucizemiz_ Kızlar 9+4 üz kasıklarıma o kadar çok sancı giriyorki arada anlatamam normal mi ya korkuyorum..
Prenses34_annesi Minikmucizemiz_ normal canım rahmin büyüdüğü için genişliyor kasların vs bu yüzden kasık ağrısı yapıyor 🥰
Prenses34_annesi Minikmucizemiz_ bence normal gebeliğin başlarında oluyor ama içini rahatlatmak için doktoruna danışabilirsin