Prenses34_annesi rabiaa_1236 daha başlarındasın kuzucuk normal bunlar bir süre dayanacağız bunlara miden çok bulaniyorsa doktorundan bir ilaç isteyebilirsin baş ağrısı da sadece parol icebilirsin ama doktoruna danışıp da iç canım 🥰
D-ince rabiaa_1236 bende aynı durumdayım hamile olduğumu öğrendiğimden beri yataktan çıkamıyorum. Evden çalışıyorum normalde ama çok zorlanıyorum sizin geçti mi acaba