nilsmomy Acemianne8 bizim ki böyle ahşap anne yanı olabiliyor kademeli beşik. 3 yaşa kadar kullanılıyor, sallanma özelliği var ama ben kapattım o özelliğini. Tekerlekli olduğu içinde hareket ettirmesi çok rahat hemde şık 🥰
asilbabymom Bende prego miami aldım cok arastırmalarım sonucu e-bebek ve civil magazalarının ve çoğu annenin kullandığı yorumları okuyarak aldım.
[silindi] Acemianne8 aslında orası oturma odası, kurarken orda kurmuştuk sonra kaldırdık, bebek odası da yok zaten bizde :)
Acemianne8 [silindi] bizde de yok bide evimiz küçük hem kullanışlı hem pratik bişi arıyorum sizin aldığınız bana büyük gelir
[silindi] Acemianne8 bence bunu koyacak biryer bulman lazım çünkü 70×110 bu bundan daha küçük ne olacak ki
[silindi] Acemianne8 evin 1+1 mi Neden diyorum biliyor musun bunu uzun yıllar kullanabiliyorsun da sığdırabilme ihtimalin varsa sığdır ki tekrar tekrar boşa para ödeme diye Ama sığmıyorsa tabiki yapacak bir şey yok