Aslihanfs dördüncü haftadan beri griple bogusuyorum resmen tam bitti dedim on haftalıkken onbirde yine buldu birde dondurma aseriyorum gece yiyio yatiyorum haftada iki uc kez falan gecen gune kadar yine griptim daha bi kac gundur iyiyim böyle ne yapacaz bilmiyorum valla catlicam az kaldi