Zyinat Fidan_14 benim de sabah zorunlu ameliyatım var inşallah iyi geçer hepimize Allah yardımcımız olsun !
Prenses34_annesi Fidan_14 Hepinize inşallah rabbim kolayliklar versin bir avazda kurtarsın evladınızı size bağışlasın bizimde yarın görüş günümüz 🥰
Zyinat Fidan_14 39+2 amin inşallah bebek kanala inmiyor kilosu bir az fazla kendisi çıkamaz diyor doktor
2ErkekAnnesiiiii Saglikla kucaginiza alirsiniz, insallah bende 37 haftalik bekliyoruz bakalim normal dogum olarak 🤤🥰