15fatos45 Herkese meraba arkadaşlar 12+6 haftalık hamileyim boğazım çok ağrıyor tutkununca yanma oluyor evde sizce ne yaparsam içersem bebeğe zarar vermez
Fdu 15fatos45 ıhlamur iyi geliyor içine bal koyup içerseniz boğaz ağrınızı hafifletir. Geçen hafta benim de hem boğaz ağrım hem öksürüğüm vardı ıhlamurla, bol bol meyve yiyerek geçirdim.
MrcnMlk Bende hastayim. Doktorum rendelenmis zencefil bal limonu sicak suile icebilecegimi soyledi esim demlendirerek yapti cok iyi geldi deneyebilirsiniz. Bende 4.ayim yeni bitti birde eczanelerden suya atip icilebilen ilac verdi adı mucovit c
MrcnMlk Hamilelerin kullanabilecegi pastilde var oda gecistiriyor agriyi biraz doktorunuza danisip kullanabilirsiniz
15fatos45 MrcnMlk doktoruma yarın sorucam fakat şu an ağrısını hafifletmek için bişeyler yapmam lazım eşim yanımda olamadığı için eczaneden ilaç ta alamadım önerin için teşekkür ederim