Hayırlı olsun bebişiniz❤ Ben kendi isteğimle sezaryen olmak istiyorum, siz neden sezaryen oldunuz acaba? Normal doğum diye tutturan çok insan var çevremde. Ayağa kalkman normal doğuma göre çok zor diyen var. Ayrıntı verirseniz çok sevinirim. İlk bebeğim bu arada :)