dtml Kızlar tansiyonum hep 9/4 ya da 10/4 oluyor küçüğü hiç yükselmiyor sürekli aptal gibiyim nefesim yetmiyor. Doktor da düşükte sıkıntı yok yüksekten korkarız diyor da ben adapte olamıyorum. Tuzlu ayran midemi bulandırıyor allah aşkına yok mu bir çözümü ya
Anonymousmom dtml 38 haftalığım tansiyonum hep düşüktü. Bunun için yapacak birsry yok aç kalmamaya çalışın uzun süre . Yüksek tansiyon dan iyidir tabiki.
MadameHappy34 dtml benim de tansiyonum çok hızlı düşüyor mümkün olduğunca aç kalmamaya çalışıyorum ve doktorun söylediği gibi yüksek tansiyon daha tehlikeli.
dtml Anonymousmom mide bulantım henüz geçmediği için onu da ayarlayamıyorum ama dikkat ederim teşekkür ederim🖤
dtml MadameHappy34 tansiyon yükselsin diye içilmiyor muydu ya 🤭 annem şap gibi dayıyor önüme de valla midem almıyor, teşekkür ederim size de🌸
MadameHappy34 dtml valla anneler daha iyi biliyordur tabi ki:) gecen gün bende burda tansiyon ile ilgili paylaşım yaptım bir arkadaş tuzsuz ayran yazmıştı o yüzden. :)
Betusgunes dtml hayır tansiyonu tuz çıkardıgina göre tuzlu ayran yüksek tansiyonu nasıl düşürebilir yarım limon sıkıp sade soda ile karistirin yüksek tansiyon şikayetiniz varsa eğer birde 2 dış kadar sarımsak yutun
Melodii13 Yüksek tansiyon yuzunden 32. Haftada erken doğum yaptım inanın çok beter birsey. Tuzlu çubuk yıyebılırsınız belkı Bu arada yüksek tansiyon da tuzsuz beslenmek önemli, düşük tansiyonda tuzlu tüketebilirsiniz
2022bebeki dtml Sodyum oranı yüksek Maden suyu da aynı şekilde düşük tansiyona çözüm. Gebeliğin başından beri düşük benim 11 i gördüğüm hiç olmadi
Seymaymn dtml tuzlu ayran icmeyi bence bırakın benmde 7-8 hep tansiyonum hatta kücük 4e düsüyordu doktorum tuzlu ayran dedi baska doktpra gectim doktor hemen bırakmamı söyledi inanılmaz ödem olmustu bacaklarım.. dinlenince ve yemek düzenli yediğimde sıkıntı olmuyor düşük tansiyon bebeğe zarar vermez yüksek tansiyon çok sıkıntılı aniden fırlayabılırde hamılelikte ve sizin tansiyon normal gayet
yanlisanlamaama dtml benim kusmaktan düşüyor tansiyonum doktorum da aynı şekilde yüksek olması bizim için problem düşük tansiyona bir şey yapamayız diyor. Ben tuzlu şeyler yemeye çalışıyorum toparlıyor kısa sürede çok kötü olursam acillik oluyorum zaten 🥲
dtml yanlisanlamaama siz de benim gibisiniz ben de acillik oluyorun genelde😑 dua ediyorum gerçekten 2-3 hafta sonra bu kusma işinin bitmesi için
yanlisanlamaama dtml bulantı ilaçlarıyla duruyorum bazen o bile kâr etmiyor bütün gece sabaha kadar kusuyorum ne zaman biteceği de belli olmuyor inşallah kısa sürede atlatırız bu dönemi 😢