Kızlar merhaba 27. Haftamızdayız ama 12. Haftadan beri tamamen stresim bitmiş değil bazen içim çok rahat bebeğimin sağlıklı olduğunu düşünüyorum bi taraftan da korkuyorum, ilk olarak ikili taramada ensemiz biraz sınıra yakın çıktı ama buna rağmen kan sonuçlarım güzeldi testim düşük riskli geldi, 15. Haftaya geldiğimizde de ense normal kalpte parlaklık göründü, detaylıda da bu sefer beyinde sıvı birikimi sınırın hafif üzerinde çıktı, takipte kaldık stabil kaldı hala takipteyiz Allah’ın izniyle küçülecek, bu arada parlaklık da geçti, ense kalınlığı da bu süreçte bi normal çıkıyor bi sınırın üzerinde çıkıyor artık doktora gitmekten anksiyete oldum nerdeyse, amniyosentez vs de yaptırmadım. Bu arada gelişimi önde giden bi bebek boyu vs ve baya da hareketli maşallah, bu durumları yaşayıp bebeğini sağlıklı kucağına alan var mı? benim içinde dua edin lütfen 🤲