Ben kullandım önce Allahın izniyle sonrada meryem ana otu vesilesiyle oldugunu düşünüyorum .
İlk gebeliğimden sonra dış gebelik yaşadım.
Dış gebeliğin bekleme süresi hariç 10 ay hiç hamile kalmadım. Benim amh değerim filanda düşüktü.
Sonra kullandıgım ay kaldım düşük yaptım. Kullanamaya devam ettim 3. Ayında tekrar hamile kaldım. Herşey vesile banada bu ot vesile oldu Rabbimin izniyle.