AAd Merhabalar, bebek arabası olarak ne düşünüyorsunuz hangi marka aldınız kullanıp memnun olanlar markalar var mı aramızda :)
Sellmaseellma AAd chicco gody plus aldım ben çok memnunum sürüşü felan çok iyi zorlamıyo tek hareketle kapanıyo
Ayselsinan Bebek arabasi olarak doona almayi dusunuyorum birazcik pahali ama kullanisli oldugunu dusunuyorum ilk basta junama dusunuyordum simdi doona alacagim…
babysevgi Ayselsinan doona alıp kullanmıs ardından da cybex melio almıs biri olarak söylüyorum doana almayın 6/7 ay kullanılıyor sonra bebek ağlıyor sığmıyor direk cybex melio alın daha iyi
Ayselsinan babysevgi ne kadara almistiniz doonayi aklimda da aslinda junama var ama doonayi gorunce baya kullanisli oldugunu dusundum ama hala kararsizim 22. Haftatayim zaman git gide azaliyor erken dogum risksimde var biran once hazirliklarimi tamamlamaliyim ne yapacagim bilmiyorum…
gunescinar27 Ben araştırarak ve uygun bulduğum için Baby plus canyon aldım ama kullananlar varsa benide aydınlatsııın🤩🤩