Selamlar herkese.
34.hafta doktor kontrolümde 10 dakikada bir kasılmalarım çıktı.Çatı muayenesinde de 1 cm açıklık ve yumuşama olduğunu söyledi doktorum.1 gece hastanede yatışından sonra eve gonderdi doktorum nstlerde sancı çıkmadı tekrar ancak tam istirahat.Tuvalet ihtiyacından başka hicbisey için kalkmayacagim.Buna benzer bişey yaşayıp durumu erteleyebilen oldu mu,en azından 37 ye yetiştirebilir miyim bebeğimi.
Çok kaygılıyım bana yardımcı olacak kimse var mıdır??