6 aylık hamileyim 47 kg ile hamile kaldım şuan 56 yım 9 kg almışım doktorum ailenizde şeker tansiyon hastası varmı dedi yok dedim bebeğim de kalp hastası doğacak doğum sezeryan olacak doktor bana tatlıyı yasakladı ama canım hep tatlı istiyo günde 3 4 tane çikolatalı gofret yiyordum yemiceksin meyve günde 1 adet yiceksin tuz şeker un beyaz ekmek bunlardan uzak durucaksın dedi bende şeker neyse kullanmıyorum da tuzsuz nasıl yemek yicem dedim çok çok az miktarda dedi sonra tatlı ihtiyacını kuruyemişle giderebilirsin 1 avuç ceviz 1 avuç fındık yiyebilirsin pirinç patates yememeye çalış yemezsen daha iyi dedi herşeyi yasakladı anlamadım