Canimtuanam Kızlar 25 haftalığım. 11.haftadan beri çok fazla bulantım oluyordu. Prilami gece yatmadan 1 tane atıyorum o bile yetiyor şu an bana. Ama çok fazla uyku ve halsizlik yapıyor bende. Sabahları 11den önce zor uyanıyorum
Ygmrry annekuzusu_ 3,5 aya kadar düzenli kullandım.düzenli kullanılmadığında pek etkisi olmuyor.Eğer ki bulantıların çok ise doktorunla konuşup serum alabilirsin aralıklarla prilam ve serum desteği gerçekten daha iyi etki ediyor bence
edkrcy Cerenikinci Bende prilam çok etki etmedi bende akşamları 2 tane alıyorum ama acillik oldum serum bile fayda etmedi bugün kontrolüm vardı banada doktorum zofer verdi dediğiniz gibi prilama devam et aşırı bulantın olur dayanamazsan bı tane iç dedi ama korkuyorum içmeye inşallah ihtiyaç duymam