Nurcanben ben şuanda 14+0 hamileyim ve benim 1 buçuk aydır iştahım yok ve koku hassasiyetim vardı iştahım 1 haftadır biraz biraz yerine geldi ama koku hala aynı. Yani yapacak bişey yok bunun ilacı da yok meyve ye bol bol rahatsız etmez . Zamanla düzelirsin yiyebildiğini ye . Ben böyle fırının veya da yemek olan yerlerin önünden geçemiyodum o kadar kötü kokuları geliyodu ki ben çok zor atlatıyom kusmak emin ol bundan daha iyi koku hassasiyetinden bence daha iyi