minikmucizeemaak 2 gündür silik çıkan testler sonucu bugün beta testi verdim. Adetime 5 gün var 
melikeyldz_05 minikmucizeemaak bende 7 gün varken 14 le öğrendim 2 gün arayla kan ver canım Hakkında Hayırlısı Olsun İnşallah 🤲 Gözün Aydın
323832 minikmucizeemaak bende 10 gun kala 7.7 ile ogrenmistim 2 gune 1 kan ver duzenli artisina bak allah hayirlisi ile nasip etsin sağlıkla sihhatle
Sumeyye_topal minikmucizeemaak ben ilk öğrendiğimde 7.30 ila öğrendim ve adetıme daha 1 hafta vardı sans eseri öğrendim :))
DenizAyy Beta sonucuna göre hamilesiniz, tebrikler 🤭 5in üzeri pozitif oluyor henüz çok erken gebelik ama pozitif 🐣
minikmucizeemaak DenizAyy İlk defa yaptırdığım için hiçbir şey bilmiyorum emin de olamıyorum ya hissetmeyince korkuyorum teşekkürler Rabbim sağlıkla kavuştursun ❤️
minikmucizeemaak melikeyldz_05 Rabbim dağlıkla kavuştursun bebişine canım❤️ hamilesin diyenler oldu ama ne biliyim inanamıyorum ya
melikeyldz_05 minikmucizeemaak evet 7 gün varken silik çizgi ile öğrendim kan verdim 14 çıktı sonra 2 gün arayla 3 kere kan verdim
minikmucizeemaak melikeyldz_05 Rabbim sağlıkla kavuştursun size de bana da 🤲🏻❤️ İstiyen herkese de nasip etsin inşAllah
melikeyldz_05 minikmucizeemaak Hakkımızda hayırlısı olsun İnşallah Bende keseyi gördüm bebeği ve kalp atışı için cumartesi gideceğim İnşallah şuan kaç haftalıksn son adet tarihine göre
minikmucizeemaak melikeyldz_05 Son adet tarihime göre 3 haftalık yarın doktora gideceğim tekrar fitil kullanmıstım daha önce bi sorun olmasın diye