busramira Merhaba hanımlar 😊 şuan 39+4 haftalığız ilk doğumum olacak inşallah ama ne doğum belirtisi var ne bişey siz kaç haftalıkken doğum yaptınız acaba 🤔
white_flower busramira rabbim hayırlı sağlıklı kucağına almayı nasip etsin…🤲🥰 Benim 2 doğumum da sezeryan oldu iki kızımı da 38+6 da kucağıma aldım ❤️
Ayse_3434 busramira ay kız aynıyız bende 39+4 ama bende de ne bir belirti ne bir sancı yok anacım gelmiyor 😊
busramira Ayse_3434 cinsiyeti ne seninkinin benim kız bir de kizlar erken gelir derler 😂 ama nerdeeee
Ayse_3434 busramira yok anacım kızlar daha nazlı bence kim demişse kızlar erken gelir diye yalan😁😊benim de kızz
Keziban İlk doğumum 40+3 falandı sanırım kız çocuğum oldu. Şimdi ikinciyi bekliyorum nasipse 37. Haftadayım ama tık yok. Kızlar bence daha geç geliyorlar kendilerini naza çekiyor cadılar ☺️
Merve_tna busramira 39+4 te doğum yaptım bendede hiç belirti yoktu suyum geldi bigün önceside kontrole gitmiştim hatta 🥰
Annekusumm busramira buyuk kizimi 41+2 de oglumu 39+5 de kucuk kizimi 40+2 de dogurdum simdi kucuk ogluma hamileyim 35+2 yiz yine doldurur buyuk ihtimal gununu 🤗
Lavantakokusu64 busramira oğlumu 40+3 te normal dogum yapmıştım. 2. Hamileligim bebis ne zaman gelecek bilmiyorum🙂
Muhammedinannesi2424 35 ve 36. Haftada doğurmuştum. 36+ 4 suan sancim falan var bekliyorum bakalim ne zaman gelir
Gizeliz busramira bende 38 haftadayım o kadar adaçayı top üstünde yuvarlanmalar hurmalar yürüyüşler deniyorum ama kızımın hiiiiiççç niyeti yok. :)