Ozge2304 Arkadaşlar merhaba, yemek yedikten sonra ağzımda değişik bi tat var çok rahatsz edici metalik tat şeklindede değil ama tad olarak nasıl tarif ediceğimide bilmiyorum. Sizce normalmi. Bunu sormamın sebebi bu ikinci gebeliğim ilkinde bebeğimn kalbi durmuştu iki haftaya yakın ölü kaldı içimde panik oluyorum haliyle
Mervus Ozge2304 canım o bende de oluyor kaşar yedikten sonra özellikle sanki metal yemiş gibi oluyorum
ikizlerimveannesi Ozge2304 yok canım içini ferah tut hamile kaldığımdan beri bir şey yedikten sonra o tat yerleşiyor ağzıma ne yaparsam gitmiyor 26 haftalık olduk hala aynı
Ozge2304 Mervus ama böyle metalde değil değişik bi tat sırf o tadı almamak için sürekli bişeyler yemek istiyorum
Perihanmuhammed Ozge2304 aynı benimde öyle oluyo içimi bulandırıyo benim oğluma hamileyken olmamıştı bu çok farklı
Mervus Ozge2304 canım istersen bi doktora görüm sor hem kalbin rahat vesvese olmamış olur hem de doktor belki kullanman için mide hapı falan verir 😊🤗 ama endişelenme bişey yoktur Allah’ın izniyle
Ozge2304 Pazar günü acile gidicem kadın doğuma o zaman sorucam ilk hamileliğimde metal tad vardı şimdiki biraz daha farklı