Benim riskim olmadığından ben 34 haftayı bekledim yapmak için çok erken yaparsam tozlanır kırışır eder diye düşündüm ama ütüleri hep annem yaptı sağolsun, siz tek yapacaksanız daha erken yapabilirsiniz çünkü ağırlaştıkça zor olcaktır ben ütüleri tek seferde yapamazdım mesela🤷♀️ 37 hafta olduk bugün inş hastane çantamı da hazırlıcam 🤣