coolmother kızlar bu teori çok konuşuluyor siz ne düşünüyorsunuz doğruluk payı var mı sizce ? tecrübe edenler ?
coolmother denizarenmom bende bilmiyorum biri yorum attı benim bebeğim hakkında bu teoriye göre kız dedi 😂
Gzemyagz14 Bende tuttu tamzi teorisi beneğin kesedr ne tarafta duruyosa ona göre cinsiyet belli oluyomuş bende 6 8 haftalık ultrason görüntüsünde soldaysa bebek sola meylliyse erkek tam tersiyse kız bende bilmiyodum ama bi tanıdıgım gösterdi ondada tutmuştu
Ebru-2121 Ya ben onu yapamadım anlamadım daha doğrusu. Ultrasona göre bebek duruşu diyor sonra ayna gibi düşünün diyor. Ayna olursa zıt olur
Sun10 coolmother yabancı bi siteye para verip gönderdim düşün😂 genderpros diye skull theory ye de baktılar aynı şekilde ona da kız dediler tutmadı yani