Esoli iki gün önce kardeşim dogum yaptı ve 3 4 gun içinde de ben yapicam gördüğüm kadariyla asla yalniz kalmamalisin belki ihtiyacın olmayacaktir ama ilk bebeğin ise emzirirken vs cok ihtiyaç duyuyorsun bende kalabalik istemiyordum ama fikrim değişti destek sart çünkü bebegin uyurken bile gözünün önünden ayırmak istemiyorsun köpük gelir nefes alamaz diye dönüşümlü olarak birileri gözünün önünde tutar