Arkadaşlar 1aralıkta 10haftalık ikizlerimi kaybettim ondan öncesinde hastanede yattım 3gün sonrasında 3gün sonrasında pıhtılı kanamam oldu doktoruma gittim normal dedi pıhtılarım yoğunlaştı proluton depot yaptırdı sonra eve geldim pıhtılarımın ardı arkası kesilmedi devlet hastanesinin aciline gittim düşük yapıyorsun dediler aldılar yavrularımı😢bir de uyutmadan kürtaj yaptılar bir hafta sonra tekrar gittiğimde parça kaldığını söylediler şimdi onla uğraşıyorum ilaçla düşüreceklermiş geçen sene de 29haftalık erken doğum kaybım var çocuğum 1hafta yaşadı benim kaderimmi bu nedir anlamadım kendimde bilinçli bir insanım hekimim özel hastanelerdeki hekimlerle takip ediyordum gebeliğimi zoruma gidiyor hem kendim hekim olup hem de bunları yaşamak bulunduğum ilde perinatolog bile yoktu o da yeni geldi düşük yaptığım gün görüşecektik hocayla nasip olmadı😢