husnatskn 16+5 deyim lakin çok tıkanıyorum merdiven in çık yaparken çok zorluyor beni yürürken falan zor nefes alıyorum sizdede oluyor muydu bu durum nasıl geçti
Yeldaaltaylar husnatskn ben de 16+3 nefes nefese kalıyorum yürürken konusurken.İnsanlar bunun için bile daha erken olduğunu söylüyor 😀 herkese göre herşey erken :)
AdinsMom husnatskn ben en başından beri böyleyim maalesef çok zorlanıyorum bi odadan diğerine geçiyim nefes nefese kalıyorum 17+1
Liliales husnatskn ben de 16. Haftadayım öyle bir şikayetim yok. Enerjim var ufak tefek egzersiz yapıyorum temizlik yapıyorum nefes konusunda sıkıntı yaşamıyorum. Sadece alerjiye bağlı burun tıkanıklığı oluyor
husnatskn Yeldaaltaylar evet bana da bunun için çok erken dediler ama malesef beni çok zorluyor normal doğum yapmak istiyorum inşallah bu önüme engel olarak çıkmaz 🙏🏻
Mucizem33 Bende öyle bi tıkanma yok aksine masallah daha enerji durumdayım bugun köyde bahçeye gittim hic kendimde degil gibi inip ciktim.gezdim arada nefes darlığı oluyo ama
ballikedii AdinsMom bende şuan 10. Haftadayım ama gerçekten nefes alamıyorum bir anda nefesim gidiyor anlamıyorum neden böyle oluyorum anksyete teşhisim de var bir amda olmaya başyazında korkuyorum bir de anlamadım gitti doktorum da normal dedi bana ama bilmiyorum
AdinsMom ballikedii yok canım anlsiyeteyle alakalı değil benim de var ankaiyete sadece tansiyon yükseltir bizde bebek büyüdükçe kalbimiz daha çok çalışıyo bu da bizi çok fazla yoruyo bana da erken falan diyolar özellikle eşim naptın da yoruldun diyo mesela atıyorum yastık kılıfı değiştirirken nefes nefese kalıyorum kalbimiz bebiş için hızlı çalışıyor hep ondan
husnatskn Liliales bide bende temizlik takıntısı var nerdeyse 3 günde bir mutlaka yaparım ama gel gör ki yaparken ne hale geliyorum 🙈😂
Aryast Aynı durum bende de mevcut. Merdiven ve yokuş çıkarken özellikle nefes nefese kalıyorum. Özellikle son bir haftadır. Üzüyor bu durum beni. Çünkü önümüzde daha uzun bi süreç var şimdiden böyle olmak normal mi bilmiyorum. :')
husnatskn Aryast Yaşadıklarımız aynı bende birde çarpıntı yapıyor bu durum ilerde daha çok ağrılasinca nasıl olacak bilmiyorum :)