Cansufurkan Kızlar ilk kez bu ay klomen ve çatlatma iğnesi vuruldum çatlamam oldu bugün 5. Gün ama beni aşırı sol kasık ağrım var ince ince iğne batıyor sanki sizce neden olabilir korkuyorum
123emakumsal Cansufurkan bunun icin doktorunu arayip bilgi alsan daha iyi bende carsamba catlatma oldum cok kotu durumdaydim doktorumu aradim usume ve ardindan ateslenme olup düşmüyor ise yatis veriyoruz ama bunlar yoksa korkulcak birsey yok demisti
123emakumsal Cansufurkan benim persembe gunu baslayip cuma siddetlenmisti suan sadece ara ara agri oluyor sadece dun ogleden sonra sol ayagiminda kasilma oluyordu diz kapagimin arka kismi kasiliyordu kesildi akintimda basladi bakalim nasip bu ayda sonuc alamazsam asilamaya geccez artik
Cansufurkan 123emakumsal insllah alırız bebeğim ikimizde benim denememde altıncı ayım klomenli ise ilk ayım bnde polip var çok küçük bnde onu aldırcam bu ay olmazsa ondan tutmadığını düşünüyorum açıkçası
123emakumsal Cansufurkan bende kisk tedavisi goruyordum exra miyomum vardi simdi 4 tane oldular bu ayla beraber klomen catlatma 2.denemem insallah hayirlisi ile sonuc aliriz. Ama doktor illa soz eder engel olup olmadigini