mrsperaa Kızlar 11 haftalık gebeyim ve midem de çok az bişey yesem dahi hazımsızlık şişlik oluyor aşırı derece de rahatsızlık hissediyorum çok kötü oluyorum bugün doktoruma soracağım ama sizin önereceğiniz bişeyler var mi 😢