1prensannesi_ Ilk gebelıgım yavastan oda takimi beşik vs almayi dusunyorum alıp memnun kalan annelerımız varsa uygun fıyatli önerebılırmısınız cok bılgısızım daha neler alınır elbıse vs
Hallerimvarbenim 1prensannesi_ İnstagramda lolons diye bir sayfa var ürünleri hem çok uygun hem çok kaliteli kumaşları falan yeni doğan için değil ama sonrası için 3-4 aydan sonra ordan giydirebilirsin canım sık sıkta indirime giriyor çoğu ürün var sitelerinde bebeğe dair mama sandalyesi ana kucağı küveti vs çok ürün var
as_af 1prensannesi_ ahşap dikdörtgen anne yanı beşiği kullandım çok memnun kaldım. 3 kademeli buyudukce kademeyi dusurdum ve 2 yasini doldurana kadar kullandim. Ayaklari disari cikmasaydi biraz daha kullanirdim. Reflusu vardi reflu yatagi kullandim bundanda cok memnundum. Benim kiz tukurcugune bile boguluyordu o yataga yan yatirarak cozum buldum. 5 6 ayina kadar elbise giydirmedim zaten kış cocuguydu sadece aylik foto cekimlerinde giydirmistim. Dogacagi mevsime gore zibin tedarigini cok ve buyuk aylarda almani oneririm yani örnegin 10 tane yenidogan alma 3 yenidogan 3 tane 1-3 3 tane 3-6 vs. Kaka kacirma,kusma erkekse bez actiginda iseme sorunu cok oldugundan 3lu yada 5li takim alirsan ornegin kustugunda sadece ustunu cikartirsin altini degistirmekle ugrasmazsin. Patikli alt cok kullanisli olmuyor hemde hemen buyuyor bebek ama cok guzel duruyor 🥰
Ahuum 1prensannesi_ anne yanını vs odasının herseyını aldık bebek arabası dahil13 bin tutu. Baybci. Com instda var
1prensannesi_ as_af zaman ayıırp yazdıgın ıcın cok teşekkür ederim Allah razı olsun evet erkek bebek değişmezse🥰
aasenaktas İkea beşik, trebdyoldan bamboo yatak ve violet homeun pamuklu alezini aldık. 0-3 ay için e bebek, bebek adası, hm, zara ve baby mall den kıyafetlerini aldık. 8-10 parça onun dışında isimli tulum ve yastık yaptırdım nakıs sepetine.