Elifsenayldrm tugba07caylak08 ben cinsiyet partisi yapacağım için doktorumuz erkenden bakmadı hiç 17 haftalıkken baktı direk kız dedi 23 deyim su an detaylıda da kız çıktı gönlüme göre verdi allahım 💕🥺
tugba07caylak08 2prensesannesiiii Ben de kızımı 14+4 de öğrendim net olarak şimdi de 14+6 yım yarin kontrol var inşallah öğrenirim
Bebeko19 tugba07caylak08 12 haftada doktor erkek dedi 14 haftada kız dedi net 20 haftada belli olur sağlıklı olsunda
Simge_24 tugba07caylak08 13+6 günlük ikili testte doktorum %80 kız dedi Dün kontrolüm vardi 17+6 günlük Kız dedi doktor cinsiyete 😊