Ya kizlar sezaryen sonrasi herkes 2. gune ayakladim, bir yurudum sonrasi cok kolaydi diyor ama ben gaz sancisindan dolayi ya da mesanem biraz dolu oldugunda yurumekte cok zorlaniyorum. Belki ikiz bebek oldugu icin mi oyle oldu bilmiyorum. Elimden geldigi kadar yuruyeme calisiyorum ama hic kolay olmuyor. Oyle 2. gun ayaklanip bebeklerin butun isleriyle tek basima ilgilenebilecek hale gelemedim. Yataktan dikelirken ya da kalkarkan bile bir ele ihtiyac duyuyorum. Yara yerim degil ama genel olarak organlarim, karnimim ici agriyor. Umarim bir kac gune daha iyi hissedebilirim🙏 Sizlerde durum nasildi?