Minikcivcivimvar Çok korkuyorum son 16 günüm 🤰🏻normal doğumda çok yırtılma oluyor mu sonradan çok sıkıntı olur mu sizce sezeryan mı normal mi ?😓
Dilekkcan Minikcivcivimvar Son ana kadar normal ilerlemişti 10 saat sancı sonrası sezeryana alındım.Bence sezeryan daha kolay ertesi gün çok iyiydim doğru dürüst ağrı kesici bile kullanmadım.Tabi herkesin bünyesi tecrübesi farklı 😇
as2121 Minikcivcivimvar Normal doğum yaptım bir sıkıntı olmadı. Hemen toparladım zaten. 40. Haftada suni sancı aldım 9 buçuk saat. Ve normal geldi.
Minikcivcivimvar Dilekkcan Evet kimi diyor bekle kimi diyor bekleme direk sezeryan ol okadar kafam yoruldu ki 😓
tubaemrah45 Doktorunu dinle o ne derse onu yap sezeryan oldum saatlerce suni sancı aldım ama bir türlü normal doğmadı .
Minikcivcivimvar tubaemrah45 Evet birde bunun olmasından korkuyorum Rabbim yardım etsin herkese ya ılk doğumum çok endişeliyim 😞
Dilekkcan Minikcivcivimvar Bence hiç kafanıza takmayın normal de olsa sezeryanda olsa geçiyor bebek gelince göz hiçbirşey görmüyor😇Bunu evlenmeden önce doğum konusu açılınca bile tansiyonu düşen bayılacak gibi olan biri söylüyor🤣
Ayslpmk Sağlık sorunu yoksa normal doğum derim sezaryen keyfi doğru bulmuyorum bazen zorda olsa dayanıp doğal yolu seçmeliyiz iki doğumunda zorluğu var biri öncesinde biri sonrasında sancılı