Cdem21 Guzeloglummm ben şimdi activating labor egzersizleri denedim karnıma ağrı girdi korktum da doğururum diye 😅38+4 üm korkmazsan bi dene😅
AycanFb Guzeloglummm Benimde ilk hamileliğimde öyleydi nasıl olacak nasıl gidecek derken doğumdan 2 gün önce bir ishal oldum sormayın :))) Kontrole gittim suyum azalmış doğuma girdim🤭 39+4deydim.
tubaemrah45 Benim de öyleydi şunu sancı aldım normal yapayım diye ama birturlu olmadı sezeryan oldu.sakın normal diye ısrar etme ben ettim çok tehlikeliymiş meğerse yat sezeryana bebiş sağlıklı olsun yeter.
Guzeloglummm tubaemrah45 canım 3 santim acilmam var günlerdir bebeğin başı da kanala yerleşmiş dedi doktor ama işte gelen giden yok 40 olcaz
tubaemrah45 Benim de 3 santim açılma var dediler kafa bir türlü kanala oturmadı 4 gün ağrı çektim sonuç sezeryan oldu hiç sıkma canını hangisi olursa bebek iyi olsun yeter.
Guzeloglummm tubaemrah45 öyle canım illa normal diye demiyorum doktora ama acilmam da artarsa iyice kontrole kadar çok iyi olcak 😇
AycanFb Cdem21 Benimkisi doğum sancısı gibiydi canım yürüme bile yürüyemiyordum kambur olmuş gibi yürüyordum. 2 kilo vermişim düşün 1 hafta öncesi 63düm doğuma 61 ile girmişim. İshal için doğum başlangıcı diyorlar sizin küçük gelme peşinde bence :))))
Cdem21 AycanFb activating labor egzersizi denedim şuan zaten ara ara karnım ağrı giriyor 😅korktum da bi doğururum diye😅
AycanFb Cdem21 Uzun sürerse yarın bi doktora görünürsünüz herkesin bir olmadığı için bir şey söyleyemiyorum maalesef :)