Slnbhs Kızlar merhaba 26+3 haftalık çift yumurta ikizlerine gebeyim,her zaman buraya yazıyorum sağolun hepiniz cevaplar veriyorsunuz. 14. Haftada serklaj oldum 8. Haftada kanama oldum ve sürekli yatıyorum. 20. Haftadan beri rahim Ağzı boyum 43-40-39 mm arası gidiyor. Doktorum bu haftaki kontrolümde eğer dayanırlarsa 35-36 da alırım dedi. Sizce gerçekten dayanır mı? Dualarınızı eksik etmeyin,hamileliğimin başından beri cekiyorum dualarınızı eksik etmeyin.
Deletedmom128 Slnbhs Allah yardımcınız olsun. Umarım doktorunuz haklı çıkar bebeğinizi dilediğiniz an kucağınıza alırsınız 🙏🙏🙏 Sizin için dua edeceğim. Rabbim zamanında sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏😊
Busrasahin7714 Slnbhs dayanir insallah. Benimde 30. Haftada suyum geldi. Benimde cift yumarta ikizi. Dogacaklar zannettim ama dogmadilar. Doktor su yeterince var dedi almadi. Suan 35+3 deyiz. Biz dayandiysak sizde dayanirsiniz insallah
Melomeltem Slnbhs doktorlar herşeyi bilmez canim allah bilir heran herşey olabilir doktorların ki sadece tahmini adam akıllı Işın’ı yapanı zaten zor onun icin yat kalk sadece Allah’a dua et
Slnbhs Deletedmom128 allah razı olsun allah hepimize kolaylık versin inşallah çok zor geçiyorum hamileliğimi çocuklar sağlıklı olsun herşeye razıyım ama çok zor geçiyor
Slnbhs Busrasahin7714 inşallah canım sürekli korku oldu bana 7.ayın içindeyiz ama insan ister istemez korkuyor ya erken gelirlerse diye rahim agzı iyi diyor doktor ama bilemiyorum korkuyorum