Kkubra91aktas benim arkadaşımın çocuğu yeni doğduğunda oraya kaldırdılar çocuk solunum sıkıntısı dudağı falan yarıktı nöbet geçiriyordu sürekli çocuk bildiğin çocuğa ölsün diye baktılar bilerek çocuğu eve çıkardılsr ölsün diye resmen yani iyi doktorları vardır ama bi deneyimi anlatmak istedim