Kızlar merhaba. İlk hamileliğim, 8. haftamdayım ve maalesef sabahları uyanır uyanmaz tansiyonum düşüyor gözüm kararıyor. Henüz hiç kusmadım ama sabah uyandığımda başlayıp akşam uyuyana kadar süren mide bulantım var. Ve sanki sadece ben böyle bir süreç yaşıyormuşum gibi geliyor :( Doktorum normal olduğunu söyledi. Çok zor bir süreç geçiriyorum. Önerilerinize açığım.