Aleynaerayy22 Kızlar normalde bebeğim çok hareketli bir bebekti ama şu 35. Haftaya girdikten beri bi azalma oldu sanki hareketlerinde eskisi kadar çok oynamıyor dönüyor falan ama kıpırdak çok değil yinede sizde bu durumu yaşıyor musunuz?
UysalSum Aleynaerayy22 çok normal bebek büyüdükçe yeri daralıyor iyice, günlük 10-12 hareket normal. İçin rahat etmezse doktoruna görün mutlaka tabii.
Daffyy Aleynaerayy22 bende bunu merak ediyordum yarın hastaneye gidincr soracağım. Tekme falan yok denilecek kadar azaldı
Aleynaerayy22 UysalSum 10-12 kez hareket ediyor günde o yönden içim rahat o yüzden ama eski hareketliliği olmayınca insan ister istemez üzülüyor ya düşünüyorum acaba iyimi diye korkuyorum ☹️
Aleynaerayy22 Daffyy bende yarın gidicem muayenem var sorarım bende çok merak ediyorum tekme falan bende de yok sadece dönüşlerini vs kaldırmalarını görüyorum bazen
UysalSum Aleynaerayy22 iyidir inşallah kendini strese sokma ben de 36. haftamdayım bende de durumlar aynı sıkıntı yok çok şükür 🥰