T_tor Kızlar bildiğiniz 10 gündür griple savaşıyorum. 28. Haftadayız antibiyotik filan hiçbir şey alamayınca da toparlayamıyorum maalesef 🥺 aynı durumu yaşayanlar var mı ki? Neler yapıyorsunuz
Hallerimvarbenim T_tor Canım aynı durumdayım bir çorba yaptım şimdi çok iyiyim anında kesti bir önce ki yorumunda başka bir arkadaşa tarif ettim ordan bak mutlaka yap iç doğal antibiyotik gibi oldu