Melisa995 daha çok var ya 😀 cinsiyet de belli değil belli olsada bir 20. Haftayı beklerim. Haziran da uzun kol zıbın yeterli diye düşünüyorum yeni doğan kısa kol olmuyor çok çok çok sıcak bir yer olamadığı surece. Birtane zıbın ve pijama yeter Haziran’da. Kızımın giysileerini giydiririm herhalde yine yeni alırım da çoğu kızımın da olur 😀 ertik erkekse şansına küssün evin içinde biraz pembe pudra tonları giyebilir 😁😁