Blue_Butterfly Selam arkadaşlar sleepy bebek bezı kullanıyorum iyi güzel de bu yan tarafda sızdırma oluyor ben mı kötü bağlıyorum bezde mı sıkıntı oğlumun sol tarafı hep ıslak oluyor ne yapmam lazım ?