Derya5834 Merhaba annişler 8 haftalık hamileyim doktorum 12 hafta icin detayli utrason istedi devlet hastanesinde ücretsiz oluyormus ama randevu alma isi nasil oluyor k.dogum doktorlarin cogunda jinekolojik muayne, riskli gebelik takibi, kısırlık gibi aciklamalar var bunlari seçemiyormuyuz. Anadolu yakasinda hangi hastanede bu islemi hallede bilirim
HaticeTabak Derya5834 Marmara üniversitesinden gebelik polikinligine randevu alıyorsunuz Orda doktora söylüyorsunuz zaten oda sizi riskli gebelik polikinligine yönlendiriyor oradaki Dr da bakıyor ve yine randevu veriyor boyle
deletedmom6295 12. haftada detaylı ultrason mu? sorunlu bir gebeliğiniz mi var? en erken 18. haftada yapıyorlar bildiğim kadarıyla. normalde de 20-24. haftalar arasında yapılıyor detaylı ultrason
Hs4523 Derya5834 2 li test için perinatologa gerek Yokki herhangi bi kadın Doğum polk gidip yaptırabilirsiniz
Derya5834 HaticeTabak HaticeTabak valla tekrardan çok teşekkürler marmaradan aldım şimdi randevuyu 💃🏼💃🏼👯♀️💃🏼
HaticeTabak Derya5834 gebe polikinlige randevu istiyorum derseniz birde detaylı ultrason çektirmek için derseniz 182 den alın randevuyu
Reyyan1310 Eğer detaylı ultrasonuda devlette yapacaksanız şimdiden onada randevu alın derim çünkü çarşamba günü sadi konuk devlet hastanesine gittim ocak ayına kadar doluymuş randevular ilk haftalarda gelmeniz gerekti dediler