Merhaba! arkadaslar 23+3 haftalık hamileyim 20 lik disim patlıyor ve acil cekilmesi gerek cok kötü agrım var basıma kulagıma vuruyor hep enfeksiyon bebegimede o enfeksiyondan geciyormu diye korkuyom zaten erken doğum riskim oldu icin doktorlar hic bir müdahale etmiyor agrısına asla dayanamıyorum agzımın ici hep yara bere et parcacıklariyla dolmus sizdede oldumu dogal yollar olarak naptınız