Ezonunannesi16 38+4 deyiz ve çok agirlastim yatarken sağa sola dönemiyorum ağrılarım arttı bunlara ek olarak bı de kaşıntılarım var 😒 artık dogurmak istiyorum
Ebruliya Ezonunannesi16 37+2 deyim uyku yok hiçbirşey yapasım yok ağırlaştım hesey cok zor geliyo gelse bir an once kizim
Cdem21 Ezonunannesi16 aynıyız bizde 38+4 üz kızım gelsin diye merdiven inip çıkıyorum yürüyüş yapıyorum tık yok valla babası dört gözle bekliyor izin alıp gelmek için ama kuzum inatla gelmiyor😅
Arelmom 38+3 bende artık o moddayım sezeryana bile evriliyorum 🥺🤤 benimde kaşıntım vardı çok şükür geçti çok ağır yaşadım . Ovadril kaşıntı kremi beni kurtardı mutlaka öneririm doktor vermişti 👌
Ezonunannesi16 Arelmom banada verdi o kremden ama bende işe yaramadi ya hala cekiyorum valla gece gunduz kesilmiyo
Ayse_Nuryusuf01 Bende aynı şekilde söylüyoruk kızım gelsen mi artık yetmez mi bak dışarısı da rahat hadi çık gel diyor 39+1 olduk ama gelmek istemiyor