GulsahAsgerova Kızlar daha 12 haftaya az kaldı, genetik olaraq saclarımın önü zaten beyazlar coktu dip boya yapıyordum her ay, dr boya olmaz dedi, başka bir yolunu bilen var mı? Her gören de aa sacların beyazlamış diyor sinir oluyorum
SebnemRasit GulsahAsgerova kesinlikle sprey al teyzem onu kullanıyo mükemmel bişey sıkıyosun duş almadığın sürece kalıcı oluyo