Mervearslanq Hayırlı pazarlar kizlaar 7 haftalığız karın bolgemde ağrılarım var geçtiğimiz çarşamba bı şikayetten Dr gtmistim biraz kanaman olmuş sıkıntı yok dedi progestan iğne yaptı ve fitil verdi ağrılarım yine var sizce normal mi🫣???
Momtheangel Mervearslanq cnm normal çünkü rahim büyüyor ☺️ yer oluşuyor kanama geçtiyse korkma tabiki dinlen bende 8 haftalığım bende de kasık ağrıları oluyo 🥰
Mervearslanq Momtheangel sağlıkla gelsin miniginiz ilk bebek ilk gebelik biraz tedirginlik var haliyle teşekkür ediyorum ❤️
Defnem_26 O haftalarda Adet agrisi gibi kasikta agrilar olacak doktorum normal demişti mümkün oldukça uzanin dinlenin benimde ilk gebeligimde kanamam olmuştu 14 haftaya kadar ağır is yapmadım